onsdag den 3. august 2011

En udfordring! Dag 1...

Jep, så springer jeg med på denne ret udfordrende fotoleg, som jeg faldt over hos min mor igår :o)




Så nu vil jeg lægge ud med første dags udfordring: Selvportrættet..
Det er taget i BonBonland, som vi besøgte i starten af vores sommerferie med et vennepar og "deres" (hans) fireårige datter.
Det var stegende hedt og jeg havde taget aaalt for varmt tøj på. Så jeg måtte smøge buskerne op til shorts og håbe på lidt vind!
Her sidder jeg midt i frokosten.. Vi havde smurt sandwhiches hjemmefra og blandet saftevand i en af vores skønne glasflasker, prydet med æble-udsmykning i den ikoniske 70'er stil, som bl.a. børnetøj i øjeblikket er præget af.

En dejlig udflugt, selvom konceptet bag BonBonland nok ikke liiige er mig.. Er meget mere til Tivolis underfundige og krogede stil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar