lørdag den 6. august 2011

Dag 4 - Favourite color

Ja, så nupper jeg altså lige to 'dage' på én dag...
Så er jeg nemlig med igen ift. hvornår jeg startede.

Jeg ledte mit hjem igennem efter eksempler på mine yndlingsfarver... Og det blev så til vores nyerhvervede sofapude fra Søstrene Grene, to fine stearinlys, min nøglering samt min lækre NeckNudger, strikket af min kyndige mor :o)
Farverne på alle tingene bliver desværre 'ædt' lidt af både aftenlys og blitz, men man kan vist alligevel godt fornemme hvilke farver jeg sætter pris på ;o)

Og så skal I da ikke snydes for et billede af vores fine nye bil, som vi får hjem på fredag :o)
Vi bestilte den i lige præcis 'min' farve og den er bare lækker!
På billedet havde den fået et mere blåligt skær, så jeg har været inde at rette lidt i Photoshop.
Et mere præcist eksempel findes her (ved at vælge farven Ice Teal).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar