onsdag den 31. august 2011

Dag 22 - Trees

Jeg ville have været ude at tage nogle smadder interessante makrobilleder af flotte krogede stammer eller fine årede blade, men men men... Har ikke fået det gjort. Sådan. Så enkelt kan det siges..

Så jeg sprang altså over hvor gærdet var lavest og fandt disse to billeder fra min barndom:

Det første er af mig på line fra et birketræ til et andet. De træer var mit foretrukne legetøj.
(Læg venligst mærke til det smarte outfit og de matchende farver ;o))


Det andet billede er fra da vi flyttede ind i vores hus (hvor mine forældre stadig bor). Her stod boghveden så højt at min storebror og jeg kunne føle os hensat til en vildtvoksende skov!
Siden hen har min kusine og jeg også brugt denne boghvedeskov som scenografi til en hjemmegjort film; Dramaet "Skvalderkål"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar