torsdag den 4. august 2011

Dag 2 - What I wore...

Så er vi nået til emnet: What I wore.
Og det var jo enkelt nok..

Det første billede er taget i en afslappet stund efter arbejde idag, hvor jeg allerede havde fri kl. 12:30, da jeg var tidligt ude af fjererne imorges.
Så her slænger jeg mig i sofaen med benene på bordet og Heartbeat i TV :o)


Det kalejdoskopiske mønster på den svagt transparente nederdel er i bløde røde nuancer og passer perfekt over et par leggings, her i sommerens varme, når man, som jeg, ikke er til det der med at vise alt for meget lår ;o)

Forsøget på at gøre det andet billede lidt kunstnerisk lykkedes ikke til fulde, men jeg synes dog stadig lyset er skægt, og det afslører hvor meget min profil ligner min mors!
Toppen er købt i H&M og er ret retro-fed med sine træperler på bryderryggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar