mandag den 31. marts 2008

Londontur - Billeder

Sidste år tog Claus og jeg på to små ferier til London. Henholdsvis i juli og oktober.
Det blev til nogle dejlige ture og vi fik set nogle virkelig flotte forestillinger - London er jo 'home of musicals'!




Udsigten fra hotelværelset

Vi gik en lille tur hvor vi både fik taget billeder og filmet, som det ses

På turen kom vi forbi 'den usynlige mand',...

...'den cyklende kamæleon'...

... og 'troldmanden'.


Vi var også henne ved London Eye, men gik blot forbi da køen var usandsyligt lang!


Mig, foran London Eye

Den første aften på ferien i juli, så vi "Phantom of the Opera". Aftenen efter så vi "Wicked", som var helt fantastisk - Og den sidste aften så vi "Lord of the Rings - The musical", som egentlig ikke var en rigtig musical, men en bombe af visuelle indtryk.. Vanvittig imponerende!

På ferien i oktober var vi inde at se "We Will Rock You" - En musical over Queens musik. Det var naturligvis et rent festfyrværkeri!!

Og er man i London må man naturligvis se Shakespeare - Så det gjorde vi: "Macbeth" med Patrick Stewart i hovedrollen!

Morgenmad på hotellet

Morgenmad på hotellet

På tur igen (i juli), efter et besøg på en af de mange Starbucks caféer

Claus drikker sin varme chokolade

Jeg nyder solen

Claus og mig foran Royal Albert Hall

Vi tog hen til en park, der summede af liv! Nogle solede sig, nogle var på picnic, nogle spillede bold og andre soppede i den kunstigt anlagte å. Jeg måtte også lige dyppe tæerne...

... Og slikke lidt sol

En af aftenerne ville jeg prøve at sammenligne håndstørrelse med min yndlings skuespillerinde, Kate Winslet. And guess what... It matched perfectly!



Inden vi skulle hjem, måtte Claus lige ha' et billede af denne forretning...


... Og indholdet!



Vores hund blev der også plads til i flyet :o)



Feriens udbytte..!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar