lørdag den 29. marts 2008

Dagbog, d. 29.03.08

Så er vi lige straks på vej til Mastodonternes øveweekend - En hel weekend med knoklen, asen og masen for at få 1. akt af "Cyrano" til at klappe!
Desværre er vores bil brudt sammen og vi skal derfor derop på Claus' motorcykel. Ikke fordi det gør noget - Jeg synes det er ret sjovt :o)

Lige nu ville dog hellere blive hjemme.
Jeg sidder lige så dejligt blødt i vores seng, iført et par nye super comfy træningsbukser og et par uldne sokker! Jeg kan kigge ud på regnen gennem vores franske altandør og høre et par fulge pippe i et af træerne overfor...
Idag er en rigtig hjemme-lørdag...!

Men det må jeg glemme, for nu skal jeg i mototcykeltøjet og det kan godt tage en krig at få på! Støvler, bukser, jakke (der skal lynes sammen med bukserne), hjelm, handsker og sidst men ikke mindst et tørklæde - Vinden kilder helt vildt når man begynder at køre!

Jeps - Igang!! ... suk....

1 kommentar:

  1. Mit dovne, magelige afkom ;-)
    Men det blev jo en rigtig GOD lørdag, ikke?

    SvarSlet