tirsdag den 25. marts 2008

Dagbog, d. 25.03.08

Nøj, hvor er jeg stolt af mig selv!
Jeg har været nede at træne idag. Helt alene, uden selskab fra Claus - og så er det altså virkelig en bedrift for mig! Det er immervæk sjovest at have nogen at dele sorgene, smerterne og pinslerne med... ;o)

Men i aftes gjorde jeg det helt selv og det er jeg stolt af!
Og nu tror jeg - muligvis - der er taget hul på den byld der hedder: at tabe mig tretten kilo og blive lidt mindre lad!
Jeg har i et par uger lavet mellem 30 og 60 mavebøjninger hver dag, jeg spiser kun ananas fra jeg står op og indtil kl. 12 og hvis jeg så også kunne komme igang med lidt træning ca. to gange ugentligt... Tja, så burde målet vel være nået når sommeren så småt begynder sit fremtog og solen titter så meget frem, at man må smide lidt mere af tøjet!

Jeps, jeg føler mig klar til aktionen - Ønsk mig held og lykke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar