onsdag den 26. marts 2008

Lejligheden istandsættes - Billeder

Min kæreste og jeg købte vores nuværende lejlighed for et år siden og der skulle lige laves en smule, inden vi ville flytte ind...


Stuevinduet - før


Stuevinduet - efter


Badeværelset var det værste ved hele lejligheden


Så det rev vi ned - Showing here!


Da vi skulle fjerne badekarret, fik vi os en skidt overraskelse:
Karret, der tilsyneladende bare var et overkommeligt plastikbadekar, viste sig nedenunder at indeholde et gammelt et af pladejern :o(


Godt vi havde en murer der var indehaver af diverse remedier, egnet til opskæring af diamanthårde genstande.
Og der lå det så - Det fantastisk tunge mareridt!


Gulvet blev støbt...


...Og de nye klinker muret op...


...Og efter et par måneder og mange eder og forbandelser over vores murer, blev det da endelig fint og færdigt - Nu mangler vi kun at få malet det øverste af væggene!


Dørene var gule af nikotin. Her er en af dem, før den blev malet...

... Og efter!


Så er jeg igang med pensel...


... Og slibemaskine

Tid til en pause


Før


Efter
(Ved godt at det ikke er det samme rum, men de så ens ud, så resultatet blev det samme)


Den sidste middag i den gamle lejlighed

Og så flyttede vi ind! (Der var ellers lige så nydeligt)

Og sådan ser der altså ud nu - Desværre blev gangen ikke færdig... Og den venter stadig :o/


Soveværelset


Køkkenet


Vores "baby", vores prydrum - Tv-stuen :oD



Og eftersom rummet var/er vores elskede øjesten, måtte der kæles for "detaljerne" - Et nyt kæmpe-fjernsyn!

1 kommentar:

  1. Jeg kan slet ikke huske at I renoverede lejligheden så meget før I flyttede ind... - det indrømmer jeg gerne er lidt skidt af mig!

    Tilgengæld er der snart ryk-ind i det nye HUS!!! Jaaaaa :D (og dét skal jeg nok huske!! ;o))

    SvarSlet