tirsdag den 26. juni 2012

Taber #3

Vægt: ??
Kropsmål
-Bryst: 110 cm.
-Talje: 81 cm.
-Hofte: 110 cm.


Jeg var ved at gå ud af mit gode skind imorges da jeg, som vanen tro, efter toiletbesøg og nattøjsafklædning stillede mig på vægten og intet skete.
Og det var "desværre" ikke fordi jeg intet vejede (!)
Batteriet var dødt, så en vægtopdatering må komme næste gang.


Min dag har været en temmelig træls en af slagsen.
Den har været fuld af fristelser... Egentlig ikke fordi der har været flere end der plejer, men fordi jeg har været så hamrende træt hele dagen på grund af for få timers søvn, en arbejdsdag igår fra 8-17.30 og udsigten til endnu en lang arbejdsdag, at det har været lidt af en kamp at stå imod.


På personalestuen var der chokolade og peanuts. I køkkenskabet står der en stor krukke med bolsjer.
Vores køkkendame havde bagt æble-kanel-boller og skåret tykke skiver ost til - Og vi fik grillpølser med brød, sennep, ketchup, remoulade og ristede løg til frokost (en Sankt Hans tradition).
Ved fyraften var jeg i den grad fristet til at købe en boks sushi med hjem. Det ville kun forsinke mig et kvarter og det smager jo himmelsk.
Desværre er der en del flere kcal i sådan noget sushi end man skulle tro om et måltid bestående af ris, fisk, grøntsager og soya.
På vej hjem handlede jeg lige hurtigt i Rema1000 og mit blodsukker var alt alt for lavt.
Jeg gik forbi rutebiler, kanelgifler, feta ost, koldskål, kiks, kager, sodavand, juice, cashewnødder og chokolade - Og var lige ved at dåne over alle de lækkerier.
Endda frysepizzaerne (som ved gud aldrig har sagt mig noget) virkede lokkende, så jeg var pavestolt da jeg travede ud af butikken med øko-multikerne-rugbrød, aubergine, rød peber, avocado, agurk, fuldkornspitabrød, kylling, skinke og store oliven med mandler. En enkelt pose chips var også at finde i min pose, men den er ikke til mig ;o)


Da jeg kom hjem lavede jeg mig fluks en rugbrødsmad med makrel-i-tomat og puttede fire oliven i en lille skål og kunne med god samvittighed smække benene op efter denne helvedesdag!


I aften skal der trænes og jeg har virkelig fået øjnene op for motionscyklen!
I forgårs crosstrænede jeg i tyve minutter og cyklede lige så længe - Og sveden drev af mig! Det var fantastisk og jeg glæder mig faktisk til aftenens svedetur :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar