søndag den 17. juni 2012

Taber-tiltag

Nu er der kun lidt under fire måneder til premieren på musicalen "Dracula" i hvilken jeg har den kvindelige hovedrolle.
Det er jo fantastisk spændende og jeg glæder mig som et lille barn til at give publikum en super fed oplevelse, men der har sneget sig en del stressede sommerfugle med ind blandt de forventningsfulde.
Jeg skal nemlig tabe mig til rollen som Mina Murray og der er ikke sket det store, lad mig sige det sådan.
Tre kilo er det blevet til siden jeg fik rollen i januar, og det er jo ikke imponerende.
Derfor kommer dette nye tiltag, hvor jeg vil tage bloggen her i brug. Jeg vil minimum en gang om ugen 'stemple ind' og give en opdatering på hvordan det går.
Jeg har besluttet at ti kilo skal være røget medio august (for selvom premieren først er til oktober, vil jeg gerne være så lidt en plage som muligt for de dygtige og søde kostumedamer, der skal sy mig fem forskellige kjoler.
Så jeg har to måneder starting now!

Første taber-indlæg:

17. juli kl. 8:40       -       Målvægt: 65 kg. (i virkeligheden vil jeg gerne ned på 60 kg.)
Vægt:
75,5 kg.
Kropsmål:
- Bryst: 110 cm.
- Talje: 81 cm.
- Hofte: 110 cm.
1. delmål:
73 kg. pr. 1. juli

Startede ud med en for mig helt normal morgenmad; Havregryn med minimælk (uden sukker).
Det er jo en fin start.
Idag (og igår) har vi så haft heldagsprøver på 'Dracula', så vi havde en god frokost med.
Jeg fandt nogle rugstykker fra Pågen, som smager super godt og har et kcal indhold på 150.
Så puttede jeg gravad laks, Ravigotte sauce, lidt frisk mozzarella og masser af grønt i.. Det smagte skønt.

Efter prøverne tog vi så direkte til min svigerindes fødselsdag.
Heldigvis plejer de ikke at diske op med ret meget klassisk guf (chokolade, slik, kager) men er normalt mere til den salte afdeling og serverer tit lækker frugt og gode delikatesser. Det gjorde de også denne gang, så det var jo udmærket.
Der var dog nogle utrolig lækre rodfrugtschips, som jeg i første omgang gik lidt løs i, indtil jeg opdagede at de var lavet på fuldstændig samme måde som almindelige chips og så måtte jeg kaste mig over vindruerne istedet ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar