lørdag den 7. juli 2012

Taber #4

Vægt: 75,1 kg.
Kropsmål
-Bryst:
-Talje:
-Hofte:

Så skete der lidt på badevægten her til morgen!
Meget lidt, godt nok, men det føles godt eftersom jeg længe synes, jeg har knoklet uden resultater.
Dog har jeg fået kommentarer et par steder fra om at man kan se det nu, og det er jo dejligt...
Jeg håber derfor at mit fedt allerede er på retræte og det er musklerne der begynder at veje.
Det vil også give mening hvis det er tilfældet, da motionen har været en stor del af dette her vægttab.
Jeg er blevet meget glad for at komme i fitnesscentret og hoppe på crosstraineren, svede på motionscyklen og hive i mere eller mindre tunge håndtag, men den virkelige.. ja, hvad skal man kalde det.. sejr er nok et lige lovlig stort ord at bruge eftersom det kun er sket én gang.. på den anden side var det er stort skridt, så hvad pokker: Den største sejr for mig hidtil har været at jeg cyklede hjem fra arbejde onsdag eftermiddag!
Små 21 km. og med en rimelig jævn fart på 20 km/t. tog det mig en time og to minutter at komme fra Hillerød til Kregme.. Og det var en smuk tur oven i købet og kun med en enkelt bakke, der virkede små-umulig. Den var ikke særlig stejl, men den var lang og det var oven i hatten en virkelig varm dag!
Men det lykkedes og jeg fik på den tur forbrændt ca. 619 kcal.
Sådan :o)


Idag vil jeg gerne ud at løbe.. Regnen er vist lige stoppet, så det var må være mit cue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar