torsdag den 21. juni 2012

Taber #2

Vægt: 75,3 kg.
Kropsmål
-Bryst: 110 cm.
-Talje: 81 cm.
-Hofte: 110 cm.


200 gram er tabt siden sidst... Ikke fantastisk, men det er dog i den rigtige retning.
Jeg kan mærke at jeg virkelig skal holde fast i mit eget hjemmelavede slanke-tip, nemlig ikke at spise efter kl. halv otte om aftenen.
For tre år siden tabte jeg mig ti kilo blot ved at følge det - samt at jeg begyndte at bevæge mig lidt mere.
Derfor har jeg også kigget Den Blå Avis igennem efter en god cykel, da det er min intention her i sommerperioden, at prøve at cykle på arbejde.... Det lyder jo umiddelbart ikke som den mest revolutionerende idé, men da jeg har et par og tyve kilometer på job, så er det pludselig noget lidt andet.
44 km. cykling om dagen give en del minus på kcal-kontoen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar