tirsdag den 29. april 2008

Dagbog - d. 29.04.08

Så sidder jeg igen og tager en slapper på jobbet - Ungerne sover og jeg drikker te og hører Kaj & Andrea (fra dengang med Poul Kjøller)... Det er ren nostalgi :o)
"Tiden er noget mærkeligt noget, jeg har aldrig helt forstået hvad den egentlig er for noget..", "Jeg er under dynen, den er fuld af fjer..", "Fårene skal klippes så vi kan få tøjet på, traktoren skal smøres så den ikke går i stå...", "Morgenmaden mangler, meget meget morsomt..", "Så vil jeg til Brasilien og høre når de spiller Bossanova, cha cha cha...", "Hvis du bakker snagvendt, altså snakker bagvendt..." og ikke mindst "For selvom der er forskel på os to, så er vi gode venner, kan du tro!"
Hehe - hyggeligt ;oD

Jeg glæder mig til imorgen; Da kommer Gustav fra "min" gamle vuggestue og skal passes sammen med de to børn jeg passer nu.. Det bliver simpelthen så hyggeligt at se ham igen!

Hvad kan jeg ellers berette...?
Udover at solen jo skinner fra en skyfri himmel og at jeg ELSKER forår!

Claus og jeg var nede på græsset og sole os forleden... Og i søndags grillede vi - Årets første grillmiddag :o)
Nede på stranden er folk begyndt at ligge i badetøj og slikke sol og det vrimler med drage-surfere over det hele - Det er virkelig blevet forår!

Nu vil jeg gå en tur med barnevognen - Kan høre lidt brokke lyde derfra og det er altså for tidligt at vågne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar