onsdag den 9. april 2008

Dagbog, d. 09.04.08


Hold da op, hvor er det dog blevet forår!
Jeg gik en tur i formiddags, med ungerne i barnevognen, rundt i villakvarterene ved Amager Strand og nød at indsnuse alt det nyudsprungne langs vejene.. Krokus, erantis og guldregn!
Alt var sprødt og nyt og man fik næsten til lyst til at lægge hovedet til jorden, sætte tænderne i det saftigt grønne græs og drikke farverne ud af blomsterne... Og jeg savnede mit barndomshjem mere end nogensinde før; Haven med de vildtvoksende buske og træer, de krøllede bregner, anemonerne og perlehyacinterne, hønsegården fyldt med ukrudt og skoven bag baghaven.

Forår må, på trods af min store vinter-forkærlighed, virkelig være min yndlings tid på året...
I hvert fald lige indtil en ny årstid begynder... ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar