tirsdag den 13. maj 2008

Dagbog - d. 13.05.08

Nå - Så er vi allerede i midten af maj..!
Tiden går dæleme hurtigt i øjeblikket :-o

Det har lige været pinse og jeg har haft tid til at pleje min familie og en veninde, jeg ikke har set et stykke tid, og det er jo altid dejligt :o)
I lørdags besøgte jeg mine forældre i Frederiksværk - det blev til en rigtig hyggelig dag med bytur med min mor og grillmad om aftenen, hvor far grillede lækre bøffer og pølser... Mmm!
I søndags var jeg på Assistens Kirkegården med den føromtalte veninde og vi fik spillet Kalaha og slikket lidt sol, inden jeg skulle på stranden med Claus og derefter besøge svigermor - Som sagt: En dejlig pinse.

Igår skulle Claus og jeg så, sammen med tre andre, knokle med scenografien til en musical, der spiller i næste uge. Jeg skal have malet tegneseriefigurer på i alt 45 m2, og det skal være færdigt inden lørdag... Man har lidt travlt, hehe!!


Tja, det er det der sker lige for tiden :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar