tirsdag den 28. juni 2011

Søndagssølv i Tivoli...

Jaaa, i søndags oprandt en dag, jeg har glædet mig til længe :o)
Nemlig den dag, hvor mine forældres sølvbryllup skulle fejres og vi (Claus, jeg, min storebror, hans kæreste og deres lille søn) i den anledning var inviteret til brunch på Nimb med efterfølgende hyggetur i Tivoli!
Og hvor er det alt for længe siden jeg ar været i Tivoli med familien...
Det blev en helt fantastisk dag - Med lækker mad og drikke, forlystelser og traveture med den skønne nevø :o)

(Læg mærke til manden på giraffen!)
Magnus og Signe... (Og lille sovende Vilfred i klapvognen)
I arkadens spejlloft :o)

 Husbonden og nevøen - Det er vel ikke så sært, man bliver en smule skruk?!
På anden række yderst til højre (deres venstre) sidder Claus og min storebror... Tror nok, de griner ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar