mandag den 26. maj 2008

Dagbog - d. 26.05.08

Ahhh... Det er næsten afslappende at være tilbage på arbejde efter weekenden, hehe..
Vi havde øveweekend hos Mastodonterne, så vi har knoklet fra formiddag til aften, begge dage :-o
Men det har skam været det værd, for igår kunne vi spille hele forestillingen igennem, uden stop :o)

Derudover var vi i studiet i torsdags, for at indspille Mastodonternes 20 års jubilæums cd.. :o)
Claus og jeg var der fra 16.30 til 23:45 - Det var en laaaaaang aften!
Først skulle jeg indspille "Det bedste af alt" og derefter indspillede vi de forskellige korsange. Så der stod vi så: 80 mennesker, pakket som sild, i et lufttæt rum og skulle synge pinligt perfekt, indtil vores lydmand var tilfreds (og det var ikke nemt)!!
Puha - En hård omgang, men tilgengæld blev det godt! Det tvivler jeg ikke på.. :o)

Lørdag aften tog Claus og jeg ind at se musicalen "Du er god nok, Søren Brun", inde på Teatret Zeppelin, og den var helt fantastisk!! Desværre spillede den sidste gang igår, så mine store roser og anbefalinger til alle jeg kender, vil være spildte :o(
Men kommer den op igen: Så køb billet!!!
_________________________________________________________________

Nå, så nærmer dagen sig for koncerten i Hedeland.. :-o
Nu er der ikke engang fjorten dage til!
Jeg øvede med Knud (Sebastian) igår og det gik rigtigt godt - Alle var glade, roste og sagde, det lød dejligt, så jeg er vist klar :o)
Derudover skal jeg oven i købet åbne hele showet :-o... Men det er nu meget rart, for så er det overstået og jeg kan bare nyde resten!
__________________________________________________________________

Tja, så er der vist ikke så meget mere at fortælle.. :o)

1 kommentar:

  1. Jamen så var det da godt jeg ikke fik forstyrret din weekend ;-)
    Jeg glæder mig meget til at høre dig åbne ballet den 7. juni! Nu skal vejret bare holde. Knus

    SvarSlet