søndag den 21. oktober 2012

Dracula

 Endelig blev det tid til la grande première!

Siden januar har prøverne til musicalen 'Dracula' været igang og jeg har forsøgt at jonglere med dem, jobbet og skolen i et stort one-woman gøgler act!
Det har helt bogstaveligt kostet mig blod, sved og tårer at få det hele til at klappe og jeg har flere gange undervejs været plaget af tanker om at droppe alt.
Men selvfølgelig var de ikke dybtfølte og det kan jeg kun være yderst tilfreds med og glad for den dag idag.
Sidste torsdag, d. 11. oktober, kunne vi nemlig slå tæppet til side for det som godt 100 dedikerede mennesker har været så optagede af de sidste 10-12 måneder; At forsøge, igennem musik, sang, dans og skuespil, at skildre den tragiske fortælling om den transylvanske Greve, der mister sin elskede, forbander og hævner sig på Gud ved at drikke menneskers blod igennem århundreder, men som pludselig genfinder kærligheden i den unge kvinde Mina, som har en slående lighed med hans afdøde hustru.
Forestillingen har spillet i Tivoli med stående applaus næsten hver aften og jeg har elsket hvert sekund.
I aften har vi allerede 'La grande finale' - Dog kun i koncertsalen, for heldigvis vender vi stærkt tilbage i slutningen af november, hvor vi skal spille i Frederiksborg Centret i Hillerød.






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar