søndag den 9. oktober 2011

Nye tider...

Nå - Det må da vist være på høje tid at jeg laver en lille opdatering. (Og evt. fortsætter den gode leg med de 30 udfordringer ;o))

Claus og jeg er endelig flyttet ind i huset på Flintevænget.
På den fortravlede men hyggelige flyttedag fik vi, med hjælpe fra både familie, venner og en flink 3x34 chauffør, rykket ind.
Og efterhånden som dagene går begynder her mere og mere at ligne et hjem...
Nu skal vi bare over de små børnesygdomme; Huller i udestuetaget, svamp i garagen, en revnet brændeovn uden isoleringssten, en tilstoppet kloak, et utæt vandrør og tre hårde hvidevarer, der ikke fungerer. Lyder det af meget? Det synes vi også.
Radiatorerne virkede heller ikke indtil igår, hvor min far kom på besøg og reddede os fra lungebetændelse og snotnæser fra nu af og til næste sommer!
Vi ved også at de hårde hvidevarer bliver udskiftet med nogle nye, så vi når sikkert igennem rækken af fejl og mangler til sidst ;o)

Lige nu nyder jeg bare at sidde i sofaen med en lun radiator "i ryggen", solskin strømmende ind ad vinduerne, P1 i radioen og udsyn til en fin buket nyplukkede Japanlygter og Judaspenge.. Min første 'årstidssteminngsbuket' fra egen have!

2 kommentarer:

  1. I skal nok få det fint. Nu må jeg snart op og beundre alt det I har nået...

    SvarSlet
  2. Det håber jeg :o)
    Men "alt det, I har nået" er vist lige at overdrive :o/
    Dog fik vi igår smidt seks fyldte flyttekasser på loftet (gammelt legetøj, nipsting osv.) og jeg fik fyldt køkkenskabene med stort set resten af vores køkkengrej, så det rykker langsomt mod noget færdigt :o)

    SvarSlet