torsdag den 15. januar 2009

Gode gamle dage.. :o)

Faldt over nogle gamle billeder... Her ses et lille uddrag :o)
(Og jeg vil gerne med det samme undskylde de skæve billeder, der kommer ind imellem - har ikke haft tid til at rette op på dem endnu...)



På vej på lejrskole i Odsherret - Jon, Mathias, Sarah, mig, Signe, Sille og Maria


Der bliver spillet vendespil i opholdsstuen - Sarah, Signe, Maria og Sille


På vej på lejrskole i Lumsås - Vi sidder og venter på bussen

På stranden - Anders og Sille

På vej hjem - mig og Maria

På vej til Bregninge på lejrskole

Udsigten fra pigernes soverum

Signe poserer

Hygge i drengenes soverum - mig, Sarah, Sille og Signe

Så blev det konfirmationstid, for dem der skulle det, så vi tog i Tivoli og fejrede Blå Onsdag (vi kunne ikke om mandagen)

Jeg fik en karruseltur



Så kom vores sidste lejrskole - En skitur til Norge!

Her ankommer vi til Mesnali Fjeldskole

Mig og Stefan tegner

Chokoladesmovsen! Sille, mig, Maria og Stefan

Vores skiinstruktør Ifil

Hjemme igen, hvor vi skal holde afslutning :o(

Ingerbente

Bent

Nori


Susan (og Sarah)


Tine og jeg optrådte i ægte 90'er stil med opbundne skjorter!

Tøserne poserer ;o)

KAPOW!! Min nye frisure - sommeren '99

Ingen kommentarer:

Send en kommentar